Zarząd Oddziału Polskiego Towarzystwa Leśnego jest organem kierującym działalnością Towarzystwa na obszarze działalności Oddziału w okresie między Walnymi Zebraniami Członków. Zarząd działa na podstawie statutu Towarzystwa oraz Ramowego Regulaminu Zarządu Oddziału PTL.


Skład Zarządu Oddziału PTL w Krośnie (2023-2027):

  1. Przewodniczący: Eryk Maziarski
  2. Zastępca przewodniczącego: Bartłomiej Peret
  3. Sekretarz: Janusz Dejniak
  4. Skarbnik: Iwona Czerwień
  5. Członek Zarządu: Marek Bajda
  6. Członek Zarządu: Wojciech Cieślik
  7. Członek Zarządu: Renata Imbierowicz
  8. Członek Zarządu: Marek Marecki
  9. Członek Zarządu: Edward Marszałałek
  10. Członek Zarządu: Mariusz Rydzik
  11. Członek Zarządu: Marek Szczur
  12. Członek Zarządu: Dariusz Zaletański

 


Do Kompetencji Zarządu Oddziału należy:

  1. Realizowanie zadań Towarzystwa zgodnie z uchwałami władz Towarzystwa i Walnego Zebrania.
  2. Reprezentowanie Oddziału na zewnątrz.
  3. Przyjmowanie nowych członków,  w tym członków wspierających.
  4. Wnioskowanie do Sądu Koleżeńskiego o wydanie orzeczenia o wykluczeniu z Towarzystwa w przypadkach, o których mowa w §17 ust. 1 i 2 – a następnie wykonywanie orzeczenia Sądu Koleżeńskiego.
  5. Podejmowanie decyzji o skreśleniu z listy członków Towarzystwa.
  6. Zgłaszanie do Zarządu Głównego wniosków w sprawie nadania godności członka honorowego i odznak honorowych.
  7. Sporządzanie planów pracy oraz planów i sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z działalności Oddziału.
  8. Zwoływanie Walnych Zebrań.
  9. Tworzenie bądź likwidacja Kół i nadzorowanie ich pracy.
  10. Zarządzanie  majątkiem  Oddziału,  w  tym  zaciąganie  zobowiązań  i  nabywanie praw  zgodnie  z  uchwałami  Walnego  Zebrania,  z  wyłączeniem  spraw  zwykłego zarządu , tj. o wartości prawa lub zobowiązania jednorazowo nie przekraczającego kwoty określonej aktualną uchwałą Walnego Zebrania.


Komisja rewizyjna Oddziału  PTL w Krośnie  (2023-2027):

  1. Przewodniczący: Tomasz Masłowski
  2. Zastępca przewodniczącego: Tomasz Steliga
  3. Członek: Beata Okoczuk
  4. Członek: Adam Mendrala
  5. Członek: Artur Paczkowski
  6. Członek: Witold Wrzask


Do kompetencji Komisji Rewizyjnej należy:
  1. Kontrola całokształtu działalności Oddziału co najmniej raz w roku ze szczególnym uwzględnieniem spraw finansowych.  
  2. Zgłaszanie na posiedzeniu Zarządu uwag i wniosków w sprawie działalności Oddziału.  
  3. Kontrola opłacania składek członkowskich.  
  4. Składanie na Walnym Zebraniu Członków sprawozdania ze swej działalności i jej wyników, uwag do sprawozdań Zarządu Oddziału oraz wniosków w sprawie udzielenia absolutorium ustępującemu Zarządowi.